Склад кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін Сухівецької ЗОШ І-ІІ ступенів
Ревко Оксана Володимирівна керівник методичного об’єднання вчителів суспільно- гуманітарних дисциплін,вчитель зарубіжної літератури
Ройчук Наталія Тарасівна вчитель англійської мови
Шкара Валентина Юхимівна вчитель української мови і літератури, керівник гуртка «Дивослово»
Мишков Віктор Ярославович вчитель історії, керівник Краєзнавчого гуртка
Бондарчук Наталія Миколаївна вчитель німецької мови
Мишкова Наталія Володимирівна вчитель історії
2017-2018 навчальний рік
У 2017-2018 н.р. у складі кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін відбулися зміни:
Вийшли зі складу кафедри Поважук Т.О., вчитель німецької мови та Ющук О.В., вчитель історії, у зв'язку з переведенням в інші навчальні заклади освіти.
Увійшли до складу кафедри: Мишков В.Я., вчитель історії; Бондарчук Н.М., вчитель німецької мови; Мишкова Н.В., педагог-організатор, яка читає години історії.
2018-2019 навчальний рік
У 2018-2019 н.р. у складі кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін відбулися зміни:
Вийшли зі складу кафедри: Мишков В.Я., вчитель історії; Мишкова Н.В., вчитель географії.
Увійшли до складу кафедри:Стафійчук В.М.,вчитель історії.
Проблема, над якою працює МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:
« Розвиток творчих здібностей школярів на уроці засобами інноваційних технологій»
Мета і завдання сучасної мовно-літературної освіти, визначені в навчальних програмах, спонукають учителів до модернізації навчального процесу шляхом упровадження інноваційних форм і методів роботи, які б сприяли розвитку пізнавальних потреб, інтересів, прагнень учнів, заохочували б сучасних школярів до самостійності в навчанні, самопізнанні, саморозвитку. Процес опанування рідною мовою, українською і зарубіжною літературами у контексті мовленнєвої діяльності повинен мати практичне спрямування – використовуватися для самореалізації мовної особистості. Усвідомлюючи це, учителі суспільно-гуманітарних дисциплін у 2015-2016 н.р. працювали над створенням оптимальних умов для розвитку самореалізації особистості на уроках рідної мови, української та зарубіжної літератури, історії, що можливо за умови впровадження особистісно зорієнтованої системи навчання і виховання та використання інтерактивних технологій.
На засіданнях МО проводилася робота над вивченням та впровадженням пріоритетних завдань мовно-літературної та суспільної освіти. Як і планувалося, проведено 6 засідань, на яких розглянуто всі передбачені планом питання, а саме:
- Робота з обдарованими дітьми.
- Виховання національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури, історії, зарубіжної літератури.
- Ігрові форми роботи з дітьми.
Крім участі в засіданнях учителі долучалися до роботи в районних предметних методичних об’єднаннях. Підготували і провели показові уроки.
1. Ковальчук Н.В.
- Урок української мови «Синтаксис. Словосполучення»( 8 клас).
2. Поважук Т.О.
- Урок німецької мови «Зимові свята в Німеччині» (4 клас).
3. Шепель Т.С.
- Урок англійської мови «Види хобі» (7 клас)
Належна увага приділялася позакласній роботі. Традиційно проводилися всі заплановані заходи, практикувалися усні журнали, екскурсії у шкільному краєзнавчому музеї, були проведені предметні тижні. Працював гурток «Дивослово», на відкрите засідання якого запросила Ревко О.В. Проте в роботі є і проблеми. Учні не володіють належно мовою як засобом спілкування, традиційно низькою залишається культура їхнього мовлення. Як свідчать результати олімпіад, конкурсів, недостатньою є робота з обдарованими дітьми.
З огляду на сказане вище та на вимоги сьогодення у 2016-2017 н.р. учителі суспільно-гуманітарних дисциплін працюватимуть над вирішенням таких завдань:
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів, тобто прилучення через мову, літературу, історію до культурних надбань українського народу і людства в цілому;
- формування національної свідомості, активної громадянської позиції.
- упровадження інтерактивних та нетрадиційних форм і методів проведення уроків як засобу підвищення мотивації до вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу.
2017-2018 н.р.
Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2017-2018 н.р.
2018-2019 н.р.
Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)
План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2018-2019 н.р.(див. вкладення)
2019-2020 н.р.
Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)
План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2019-2020 н.р.(див. вкладення)
2022-2023 н.р.
Матеріали МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)
Коментарi