Склад кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін Сухівецької ЗОШ І-ІІ ступенів

/Files/photogallery/1176/Ревко.jpg Ревко Оксана Володимирівна керівник методичного об’єднання вчителів суспільно- гуманітарних дисциплін,вчитель зарубіжної літератури
/Files/photogallery/1176/Ройчук.jpg Ройчук Наталія Тарасівна вчитель англійської мови
/Files/photogallery/1176/Шкара.jpg Шкара Валентина Юхимівна вчитель української мови і літератури, керівник гуртка «Дивослово»
/Files/photogallery/1176/Мишков.jpg Мишков Віктор Ярославович вчитель історії, керівник Краєзнавчого гуртка
/Files/photogallery/1176/Бондарчук.jpg Бондарчук Наталія Миколаївна вчитель німецької мови
/Files/photogallery/1176/Мишкова.jpg Мишкова Наталія Володимирівна вчитель історії

2017-2018 навчальний рік

У 2017-2018 н.р. у складі кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін відбулися зміни:

Вийшли зі складу кафедри Поважук Т.О., вчитель німецької мови та Ющук О.В., вчитель історії, у зв'язку з переведенням в інші навчальні заклади освіти.

Увійшли до складу кафедри: Мишков В.Я., вчитель історії; Бондарчук Н.М., вчитель німецької мови; Мишкова Н.В., педагог-організатор, яка читає години історії.

2018-2019 навчальний рік

У 2018-2019 н.р. у складі кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін відбулися зміни:

Вийшли зі складу кафедри: Мишков В.Я., вчитель історії; Мишкова Н.В., вчитель географії.
Увійшли до складу кафедри:Стафійчук В.М.,вчитель історії.


Проблема, над якою працює МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:


« Розвиток творчих здібностей школярів на уроці засобами інноваційних технологій»

Мета і завдання сучасної мовно-літературної освіти, визначені в навчальних програмах, спонукають учителів до модернізації навчального процесу шляхом упровадження інноваційних форм і методів роботи, які б сприяли розвитку пізнавальних потреб, інтересів, прагнень учнів, заохочували б сучасних школярів до самостійності в навчанні, самопізнанні, саморозвитку. Процес опанування рідною мовою, українською і зарубіжною літературами у контексті мовленнєвої діяльності повинен мати практичне спрямування – використовуватися для самореалізації мовної особистості. Усвідомлюючи це, учителі суспільно-гуманітарних дисциплін у 2015-2016 н.р. працювали над створенням оптимальних умов для розвитку самореалізації особистості на уроках рідної мови, української та зарубіжної літератури, історії, що можливо за умови впровадження особистісно зорієнтованої системи навчання і виховання та використання інтерактивних технологій.

На засіданнях МО проводилася робота над вивченням та впровадженням пріоритетних завдань мовно-літературної та суспільної освіти. Як і планувалося, проведено 6 засідань, на яких розглянуто всі передбачені планом питання, а саме:

- Робота з обдарованими дітьми.

- Виховання національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури, історії, зарубіжної літератури.

- Ігрові форми роботи з дітьми.

Крім участі в засіданнях учителі долучалися до роботи в районних предметних методичних об’єднаннях. Підготували і провели показові уроки.

1. Ковальчук Н.В.

- Урок української мови «Синтаксис. Словосполучення»( 8 клас).

2. Поважук Т.О.

- Урок німецької мови «Зимові свята в Німеччині» (4 клас).

3. Шепель Т.С.

- Урок англійської мови «Види хобі» (7 клас)

Належна увага приділялася позакласній роботі. Традиційно проводилися всі заплановані заходи, практикувалися усні журнали, екскурсії у шкільному краєзнавчому музеї, були проведені предметні тижні. Працював гурток «Дивослово», на відкрите засідання якого запросила Ревко О.В. Проте в роботі є і проблеми. Учні не володіють належно мовою як засобом спілкування, традиційно низькою залишається культура їхнього мовлення. Як свідчать результати олімпіад, конкурсів, недостатньою є робота з обдарованими дітьми.

З огляду на сказане вище та на вимоги сьогодення у 2016-2017 н.р. учителі суспільно-гуманітарних дисциплін працюватимуть над вирішенням таких завдань:

- організація роботи з обдарованими дітьми;

- формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів, тобто прилучення через мову, літературу, історію до культурних надбань українського народу і людства в цілому;

- формування національної свідомості, активної громадянської позиції.

- упровадження інтерактивних та нетрадиційних форм і методів проведення уроків як засобу підвищення мотивації до вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу.

2017-2018 н.р.

Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2017-2018 н.р.

2018-2019 н.р.

Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)
План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2018-2019 н.р.(див. вкладення)

2019-2020 н.р.

Склад кафедри МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)

План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2019-2020 н.р.(див. вкладення)

2022-2023 н.р.
Матеріали МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (див. вкладення)

Кiлькiсть переглядiв: 624

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Демонстраційний сайт Сухівецької гімназії Зорянської сільської ради Рівненського району Рівненської області

вулиця Богдана Хмельницького, номер будинку 44-А,
поштовий індекс 35 335, Рівненська область, Рівненський район,
село Сухівці

УКРАЇНА

Дата останньої зміни 05 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!